Thursday, April 1, 2010

Award Dari Kak Intan Dan Ben Ashaari.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kawan2 semua....moga ceria2 selalu hendaknya. Sebenarnya hari ini saya nak gantung award yg semalam saya dapat, tetapi baru hari ini sempat letak di sini. Saya amat gembira apabila dua orang sahabat di alam maya memberikan award yang cantik ini. Beliau adalah KAK INTAN dan BEN ASHAARI. Saya ucapkan ribuan terima kasih kepada 2 orang blogger yang baik hati ini. Semoga persahabatan di alam cyber ini berkekalan hendaknya. Rasa terharu dan teramatlah gembiranya bila ada orang menghargai hasil kerja kita yang tak seberapa ini. Bagi kawan2 yg belum ke blog Kak Intan dan Ben Ashaari, singgahlah...di sana macam2 ada. Di bawah ini adalah catatan dari Ben yg glamour tu..



Anugerah tak ternilai ini aku dapat dari Kak Intan .. Kak Intan dengan blog populuarnya JARI INTANKU .. sat noo .. nak teriak sat ... Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... tisu plss ...tqqqq .. Bukan pe.. 2 sekali aku dapat ... biasanya aku dapat 7 anugerah sekali gus...kali ni 2 .. amat amat membanggakan ... pelik kan ? Aku pun pelik ... Berikut adalah anugerah anugerahnya ..

Inilah anugerah tersebut .. huhuh... sat nak cium lak...skang aku nak bagi anugerah ni pada 5 blogger lain ... pergh..sempat cium sat je nih ... sapa ekkk ...aku nak bagi ...Ok ok..tau dah... setelah dibelek belek .. maaaakaaaaa , aku nak beri kepada ... jeng jeng jenggg....

1 ) KAK UMMI

2) OH MALAYSIA

3 ) KAK YATI- (Sinar Kehidupanku)

4 ) WAN PERLIS

5 ) SONATA ANAK KANCIL

Kelima lima ini aku pilih sebab blognya yang menarik ... dan juga tanda persahabatan .. Yang lain pun menarik .. cuma nak kasi kat semua , tk siap keje aku nanti nih ... hehehe... Sudi sudikan la amik yer kengkawan ...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails