Saturday, April 10, 2010

Award Dari Azlina

Assalamualaikum dan salam sejahtera kawan2 semua. Harap anda semua ceria2 selalu di samping tugas serta keluarga tersayang. Sebenarnya hari ini saya nak letak award yg saya dapat dari seorang sahabat di alam cyber iaitu Azlina(Terimalah Aku Seadanya). Terima kasih di atas ingatan dan dengan berbesar hati saya menerima award ini. Saya rasa amat gembira dengan award ini, dan ianya satu penghargaan buat saya sebagai kawan dan sebagai ibu. Semoga ianya menjadi lambang persahabatan dan semoga persahabatan ini berkekalan hendaknya.



  1. Mohamad Talhah bin Mohd Khata. T. L.=> 29-6-1992
  2. Seri Izzati binti Mohd Khata. T. L.=> 9- 5-1996
  3. Seri Irdina binti Mohd Khata. T. L.=> 25-8-2000
  4. Mohamad Hamka bin Mohd Khata. T. L.=> 10-12-2005

2 comments:

  1. skrg nie musim award kot..ramai kwn2 kasikan..Alhamdllh.eh!anak yatie yg no 2 tue sebaya ngan anak atie yg sulung la...

    ReplyDelete
  2. yatie ni kawen mude sesangat k? akak ni anak sulung br 16 thn..thn 1992 tu tgh dating lagik..thn 93 br kawen, hehehhee

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails