Friday, April 30, 2010

TAG GAME : My Best Friend

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Sebenarnya dah 3 hari saya di Tag dari seorang sahabat dialam maya iaitu Ayu(Citarasa Rinduan). Bukanlah bermakna tak sudi tapi dok memikirkan siapakah kawan baik saya. Sebenarnya ramai tapi tak tahu nak pilih yg mana dan terlalu banyak kenangan masa dulu2 hinggalah sekarang. Oklah inilah saja yg dapat saya letakkan di sini. Terima kasih ya Ayu atas ingatan ini. Semoga suatu hari nanti pasti kita bersua di alam nyata. Tunggu akak balik Malaysia ya...nak makan mee bandung citarasa rinduan...hi3..



1) Siapakah kawan baik anda?
-Rasanya ramai tapi tak payah nak sebut kat sini

2) 3 kenangan manis & 3 kenangan pahit
-KENANGAN MANIS
- Kami sering bersama2 walau kemana pun-kami saling memerlukan
- Sentiasa bergurau walau dalam keadaan sedih (utk menghiburkan hati masing2)
- Kawan2 datang semasa hari bersejarah saya walaupun duduk jauh

-KENANGAN PAHIT
- Berpisah selepas masing2 berumahtangga
- Kawan baik pandang rendah pada saya
- Tidak menghargai pemberian saya

3) Kalau anda hanya diberi 1 minit untuk bersama kawan anda,
apakah yang anda akan katakan padanya??
- Saya rindu dan sayang kamu

4) Tag 3 rakan anda yang anda rasa mampu menjadi sahabat anda di alam blogger
- Kak Intan
- Kaksu
- Kak Ita

2 comments:

  1. salam singgah yatie,,,
    terima kasih yer sebab dah siapakan tugasan nie,
    wow, agak2nya kalau ayu jadi best friend yatie...tentu sekali ayu nak dengar ayat bila kita dapat jumpa walau 1 minit...suka sangat2..heheheeeh

    selamat hari pekerja yatie....
    ps; balik malaysia singgah yer...muah3x

    ReplyDelete
  2. Siti Ruhayu=> wkmsalam,kalau balik Msia, Yatie akan cari kedai Citarasa Rinduan...lagi pun Yatie mmng orng Johor...tak sabar nak makan mee bandung Ayu yg sedap tu..masa tu yatie akak katakan pada Ayu...aku rindu dan sayang kamu...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails