Sunday, May 8, 2011

Happy Mother's Day

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Moga kawan2 semua sihat dan sentiasa ceria di samping insan2 tersayang. Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Ibu pada ibu saya Pn Ainon bt Kosnan dan juga ibu mertua saya Hjh Abibah bt Hj Kusuni. Moga ibu di panjangkan usia, di murahkan rezeki, di beri kesihatan yg baik dan semoga sentiasa dlm limpah rahmat Allah SWT selalu. Tidak lupa juga buat Ibu, Ummi, Mama, Mak dan pelbagai gelaran di luar sana, Selamat Hari Ibu saya ucapkan....moga kita menjadi isteri solehah dan menjadi ibu mithali buat anak2 kita. Everyday is always mother's day. Bunga kat bawah ni buat semua ibu2 dan kawan2 saya yg bergelar ibu ataupun bakal bergelar ibu yg singgah di blog Sinar Kehidupanku. Terimalah pemberian saya sebagai tanda persahabatan dan sebagai penghargaan bagi kita yg bergelar ibu. Semoga kita di beri kekuatan dan semangat yg tinggi dlm mengharungi liku2 hidup berkeluarga yg penuh cabaran ini...moga hidup sentiasa di berkati.

11 comments:

  1. Selamat Hari Ibu Yatie...nanti akak ambik bunga ye....

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Ibu..kak Yatie..

    ReplyDelete
  3. Selamat hari ibu juga buat Yatie... mekasih for the bouquet cantik tu...

    ReplyDelete
  4. selamat hari ibu kak yatie...

    ReplyDelete
  5. HAPPY MOTHER DAY kak Yatie..Semoga akak menjadi ibu yg terbaik didunia dan akhirat..aminn..

    ReplyDelete
  6. SELAMAT HARI IBU JUGA UTK YATIE.

    ReplyDelete
  7. terima kasih yatie atas kunjungan dan doa kan kesembuhan kak..kak semput dah hampir 3 minggu. dah makan ubat tapi tak mau pulih. kejap dtg kejap p. cuaca pun sama kejap sejuk kejap panas melampau..tak tahan kak..
    kak amek ya bunga yg cantek ni ...t.kasih.. semoga kita semua sihat bahagia dan selalu begitu sepjg hayat selagi kita bergelar ibu..

    ReplyDelete
  8. Terima kasih akak... diana dah ambil dah.. cantik sesangat... Selamat Hari Ibu juga buat akak... :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails