Monday, January 17, 2011

Aku Ini Berbintang SAGITARIUS

Assalammualaikum dan bertemu kembali. Sebelum tido ni saya nak wat segmen yg di anjurkan oleh Ben. Manalah tau dapat hadiah besar ke.....hehehe sape yg takmo kan (Guwau jek Ben...hehehehe)....Ok lah kali ni saya join segmen ni, sbbnya taklah susah syarat2nya...ini adalah gara2 saya tertarik dngn tajuk n3 dari Ben iaitu Aku Ini Berbintang SAGITARIUS...lagi pun saya mmng berbintang Sagitarius...sama pulak dngn bintang blogger terkenal ni....seronok gak rasanya..Ben betul ke tidak akak wat ni....ok jelah ya...Pada kawan2 yg berbintang Sagitarius tu bolehlah join segmen ni....cepat ya..


  1. Letak header Ben Ashaari blog -ok, siap...
  2. Tajuk : Aku ini berbintang SAGITARIUS .. dan linkkan ke entri ini..
  3. Tulis tarikh lahir anda .. 3 Disember 1973

2 comments:

  1. yuhuu geng sagi tmpg lalu.heh..bday kite sehari lepas sis lah!tapi kite thn 78..tua dah huhu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails