Tuesday, June 15, 2010

Award Dari Zana Rose Dan Shidah

Salam dan bertemu kembali kawan2 semua. Hari ini saya baru berkesempatan meletakkan award yg di beri oleh sahabat di alam maya iaitu Zana Rose dan Shidah. Terima kasih atas ingatan,dan sudah semestinya saya terima dengan hati yg senang. Maaflah kerana lambat mengambil dan meletakkan di blog. Di sini juga saya sertakan sekali jawapan tag yg di beri...


Ada beberapa pesanan dari pemberi award -

Copy award ni kat blog u all
=> Ok dah copy kat atas tu....

Buat ucapan korang kpd pmberi award dan perasaan u all
=> Terima kasih banyak2 di atas ingatan dan saya rasa gembira dngn pemberian award ini.


jawab soalan2 tag nie
DPT AWARD KENA JAWAB SOALAN NI ...OK

1. Ape yang bermain di fikiran anda sekarang
=> Tak sabar nak balik Malaysia, nak jumpa keluarga yg di sayangi..

2. Apakah nama samaran u all
=> Takde nama samaran...suka dngn nama yg mak dan ayah beri..... Yatie....

3. Berikan 3 orang yang anda sayang
=> Suami dan anak2
=> Mak dan ayah, mertua, adik beradik serta saudara mara....
=> Jiran dan kawan2 yg memahami...

4. Panggilan untuk si dia
=> Abang.

5. Hadiah yang korang impikan dari seseorang yang istimewa
=> Saya hanya mahu diri ini terus di sayangi dan di hargai.....kalau suami beri sesuatu tu, saya terima dngn rasa penuh kesyukuran....

6. Blog mana yang u all suka visit n yang bleh aku follow gak
=> Semua blog yg boleh menambah ilmu, tak kiralah ilmu agama, ilmu masakkan dan sebagainya....

7. Tag kan kepada 15 orang rakan blogger anda
=> Kepada yg sudi bolehlah mengambil award ini sebagai tanda persahabatan....tak perlu buat tag tu pun tak mengapa....di sini tiada paksaan ya...semoga anda semua ceria selalu...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails