Thursday, June 23, 2011

Terima kasih Ben Ashaari

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Hari ni saya busy sangat sejak pagi tadi. Hari ni merupakan hari terbuka sekolah anak2 saya. Jadi saya ambil kad penyata anak2 dan berbincang pasal pelajaran anak2 di sekolah. Alhamdulillah anak2 mendapat keputusan yg memuaskan walaupun lama menunggu mengikut giliran. Bila dah selesai semuanya, saya pergi ke klinik pula sebab anak bongsu saya tak sihat. Sekali lagi menunggu...penat jangan cakaplah. Apa pun semua tugasan dpt di laksanakan dngn baik...suami saya suka sangat sebab saya dah meringankan sedikit tugasnya supaya menghantar anak2 ke klinik dan ke sekolah.

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih yg tak terhingga pada Ben Ashaari kerana membuat Segmen Khas buat kami blogger masakan. Tak sangka, walaupun Ben busy dngn segmen2 terkini, Ben sempat meluangkan masa utk memperkenalkan kami lagi blogger masakan pada blogger bidang yg lain. Terima kasih sekali lagi. Akak tahu Ben buat semua ini dngn penuh keikhlasan. Rasa gembira dan terharu sangat. Moga persahabatan yg terjalin ini mengeratkan lagi silatulrahim sesama kita para blogger di alam Cyber. Siapa yg tak gembirakan bila blog sempoi kita ni di terjah oleh blogger popular....tentu anda semua pun begitu juga kan...

Semalam terperanjat gak bila nama akak dlm senarai n3 Mereka Yang Aku Sayang. Ingatkan Ben dah tak berapa ingat daaa kat akak ni..heheheh...rupa2nya Ben tetap ingat. Segmen Blog Pilihan- Kenali Mereka juga buat akak tersangatlah gembiranya. Tak tahu nak cakap apa lagi daaa...akak doakan moga segala kebaikan yg Ben buat selama ini di berikan ganjaran dari yg maha Esa. Pada kawan2 di luar sana, jom singgah blog Ben...jngn dengar pada namanya saje...cuba selami hati budinya...siapa yg sudah bertemu dngn Ben tentu sudah tahu siapa sebenarnya Ben Ashaari. Syukur Alhamdulillah saya sudah bertemu dngn Ben dan isterinya di rumah Mat Gebu. Mereka semua mmng best....sporting dan penuh dngn kesederhanaan walau dah popular.

Rabu, 22 Jun 2011

BLOG PILIHAN : KENALI MEREKA #3

Antara blogger masakan yang pernah aku jumpa .. Sangat best n cool orangnya ..

image

http://yatiememories.blogspot.com/

Mereka yang aku sayang ...

Gamaknya mmg sesuai aku berjiran dengan MAT GEBU , KAK UMMI ZAIHADI , KAK LemonGrass , KAK NOR , KAK YATIE ... pergh.. semua ni geng geng masakan ... Sori akak sekalian , tak ingat url blog .. hahaha.. panjang panjang belaka ..

Kalau orang tanya aku , pada sapa aku terhutang budi dalam dunia blog ni .. Mereka mereka inilah yang banyak membantu memberi aku semangat dalam dunia blog .. Mereka ini adalah blogger blogger masakan .. Mereka popular dalam dunia mereka sendiri wooo ..

Malam ni , aku akan perkenalkan korang dengan mereka mereka ini dalam segmen khas , KENALI MEREKA ... Hehehe.. sapa kata aku lupa daratan ??? Ingat wooo ..

Kalau tak kerana dapur mereka , perut aku tak buncit tau skang neh !! Jadi untuk menghargai segala kebaikkan mereka , malam ni kita serbu mereka eh ...

8 comments:

  1. yeayyy !! akak mmg ptot menjadi pilihan . x sabo nk cube resepi2 dr blog akak :) taniah kak .

    ReplyDelete
  2. Assalam Yatie..tahniah..semoga yatie terus kongsikan resepi yang sedap2 disini..

    ReplyDelete
  3. Assalam kak Yatie, alahai ciannya akak bz yer...sape yg tak sihat?Hamka ke?harap cepat baik ye..btw tahniah blog akak memang hebat dikalangan semua yg terhebat kak..:)

    ReplyDelete
  4. Tahniah yatie... ita pun tumpang bangga dgn kejayaan yatie dlm dunia masakan... teruskan perjuangan.. dalam bidang yg yatie minati.. dan selamat maju jaya...

    ReplyDelete
  5. Memang patut diberi penghargaan (^_^)..Tahniah kak..Sue pun suka skodeng dapur akak..Heeeeee

    ReplyDelete
  6. tahniah yatie....jgn main2 blog Sifu Ben promote blog yatie nih!!

    ReplyDelete
  7. tahniah kakYatie...semoga No juga akan mendapat panduan dalam umah akak ni ya..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails