Sunday, March 13, 2011

Gambar- Gambar Sepetang Di Sedenak- Mat Gebu

Assalammualaikum dan bertemu kembali. Ini adalah antara foto2 yg sempat di ambil masa sepetang di Sedenak. Macam biasalah gambar Mat Gebu takleh letak kat sini atas permintaan Mat.


Seri makan kek.....Hamka ronda2 rumah Mat...

Ben bersama Mat Gebu..tu tiffin birunya..
Bersama SueJoshua
Bersama Ayu, Mak et dan Yusa
Sis Lin dan Ayu

16 comments:

  1. selamat pagi kak yatie..
    semalam macam bermimpi dapat peluk dan cium tanganmu..
    serius nak habaq...best sangat2...

    ooo..anak kak, blogger juga..seri..ayu dah link blog seri....

    insyallah...kalau dah serasi..kita gather2 raya pulak yer...amin

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikumwbh..Kak Yatie.....sonoksnya jumpa kekawan blog ni.....mmmm seri....wah3 makin ayu dah besauuuuu!! Mak n anak mcm adik beradik ar......baru first time tgok kak yatie on baju kurung.....awwwwwwwww.......sweet!!!!!

    ReplyDelete
  3. assalam kak yatie...seronoknya dapat beramah mesra kat rumah CMG......bilalah saya berpeluang nak join sekali...bile saya dah berada sana,saya join yer....hehehe

    ReplyDelete
  4. salam yatie.. wahh seronoknyer gader ramai2 nih.. :)

    ReplyDelete
  5. alahai kak...semalam x smpt nak sembang2....si kecik tu nak mengamuk2 sbb dah smpi waktu tido dia...:( insya'allah ada masa nnti kita jumpa lagi ye kak....

    ReplyDelete
  6. salam yetie..best tu dapat jumpa blogger2 yg femes..tambah lak dapat merasa keenakan mskn CMG..jelesnya

    ReplyDelete
  7. Salam kak yatie..terima kasih kami pada akak, abang dan anak2, sudi bertandang ke pondok mat gebu yang pendalaman ni yea..minta maaf jika terkurang layanan, terkasar bahasa dan terlanjur kata2....

    ReplyDelete
  8. bestnya yatie gather2 ngan kawan blog camtu... mesti riuh rendah bersembang kan... memang betul anak dara yatie, seri tu makin cantik...sama cantik ngan emaknya...

    ReplyDelete
  9. wahh bestnye kak yatie..dah berkesempatan g umah mat gebu...bile la eina nak smpai sana jmpa mat gebu n of coz akak sekali...

    ReplyDelete
  10. assalamu 'alaikum kak,

    salam perkenalan n salam ukhwah...

    smlm ms gathering, tk smpt pun nak borak2... tp sy sempat borak2 ngan suami akak...

    in sya allah, ada kelapangan leh jupe lg...

    ReplyDelete
  11. selamat pagi akak....sy cam muka akak..

    hehhehe, sy amek pic taw...

    ReplyDelete
  12. Wah , meriah nampak di sana.

    ReplyDelete
  13. salam yatie..
    seronoknya gether2 ramai2 gini... bertuah yatie dpt jemputan ke rumah mat gebu ni... dpat pula bertemu mata ngan blogger terkenal yg lain.. entah bilalah akak ni dpt bersua muka ngan mat agaknya yer..

    ReplyDelete
  14. assalam yatie...amboi seronoknya dapat berjumpa dengan geng2 blogger tu semua...terutamanya mat gebu...kira bertuahlah sapa yang dapat berjumpa dengan mat gebu tu...hehehe

    ReplyDelete
  15. ^^v tak ajak... terlepas peluang nk jumpe Mr.Ben.huhuhu

    ReplyDelete
  16. wahhh besnyer kak dapat beramas mesra ngan mat gebuu..mesti MG neh peramah orangnyer kann..tgk belog diyer pon dah tauu..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails