Sunday, February 20, 2011

Award Dari Deliah's Deli dan Lina

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera. Syukur alhamdulillah kita masih lagi di beri kesempatan bertemu lagi walau di alam maya ini. Sebenarnya keadaan saya tak berapa sihat waktu ni. Demam selsema sejak 2 hari lepas...mata berair, hidung berair dan tersumbat....di tambah lagi dngn tekak yg amat perit sangat, membuatkan selera makan dan berblogging pun berkurangan. Doakan moga saya cepat sembuh spt sediakala.

Di kesempatan ini saya ingin meletakkan award Stylish Bogger Award yg di kirimkan dari teman di alam maya iaitu Deliah's Deli dan Lina. Terima kasih saya ucapkan dan saya amat2 menghargainya. Sebenarnya dah lama dapat award ni, tapi asyik terlupa je nak letak kat blog. Harap Deliah dan Lina tak marah ya...Moga persahabatan yg terjalin ini berkekalan hendaknya.

3 comments:

  1. As salam. Akak doakan Yatie cepat sembuh seperti sediakala...

    ReplyDelete
  2. Salam..tahniah akak.jgn lupa makan ubat. semoga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  3. akak, take care yer...semoga cepat baik..saya pun sama kak on off jer bdn ni kejap panas kejap sejuk..apapun minum byk air dan mkn byk buah vit c.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails