Thursday, July 22, 2010

Geledah Dapur Ramadhan Bersama Ben Ashaari


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Alhamdulillah, tak sabar rasanya menanti kehadiran Bulan Ramadhan. Moga kita sama2 di beri kesempatan lagi untuk menyambut Ramadhan Al Mubarak ini dengan penuh kesyukuran. Rasanya ramai para ibu2 sudah memikirkan juadah bersahur dan berbuka puasa untuk keluarga tersayang. Kali ini saya ingin berkongsi bersama kawan2 semua untuk menyediakan juadah berbuka puasa yg sememangnya mudah dan sedap. Di sini saya amat tertarik dngn Segmen Geledah Dapur Ramadhan Bersama Ben Ashaari....ayuh marilah kawan2 semua join segmen ini....terutama blog masak2 samada yg baru ataupun yg lama. Dari sini kita akan dapat banyak manfaatnya...lebih2 lagi bertukar2 menu masakan pada bulan Ramadhan yg mulia nanti. Di samping menjaga amal ibadat kita pada bulan yg mulia, apa salahnya kita menyediakan masakan yg sememangnya sedap utk keluarga.

Di sini ada juga di sertakan syarat2 tertentu utk segmen ni....tapi taklah susah mana...antaranya.

1. Letakkan banner Geledah Dapur Ramadhan Bersama Ben Ashaari dan letak link tersebut.
=> Okay saya dah letak kat atas tu..... syarat Ben Ashaari.

2. Resepi Pilihan...dari mana dpt resepi tu dan kenapa memilih resepi tu...letak link resepi tu.
=> Resepi Pilihan Ramadhan- Puding Berkuah
=> Resepi ni saya dapat dari ibu tersayang yg sememangnya suka dengan puding berkuah ni.
=> Kenapa?....Puding Berkuah ni kegemaran kami sekeluarga sebagai juadah berbuka puasa, tak kira bulan puasa, hari2 biasa pun kami sekeluarga suka makan puding ni sebagai dessert.Kalau kawan2 nak tahu resepinya, bolehlah rujuk di SINI..memang puas hati bila buat sendiri.

Ok Ben akak dah siapkan tugasan ni...harap berpuas hati ya. Pada kawan2 yg belum buat tu...bolehlah buat seperti di atas....ikut contoh 1 dan 2...itu je.

1 comment:

  1. ziarah di tgh hari ambil peluang BW....resepi puan Yati semuanya sedap ye..........

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails