Wednesday, September 22, 2010

Salam Aidilfitri


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Rasanya masih tak terlambat untuk saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri...Maaf Zahir Dan Batin pada kawan2 semuanya. Maafkan saya sekiranya selama berblog ini ada kesilapan yg sengaja ataupun yg tidak di sengajakan....yg di lakukan oleh saya. Bukanlah niat saya untuk menyepikan diri, tetapi di sebabkan kesibukan dan masa yg tidak mengizinkan...membuatkan saya berehat seketika. Terima kasih kepada pengunjung blog Sinar Kehidupanku...kehadiran anda semua amat2 saya hargai.

Terima kasih kepada kawan2 yg memberi kad ucapan Selamat Hari Raya....maaf sekali lagi kerana tidak sempat untuk mengantungkannya di sini. Sejak balik dari US ni banyak perkara yg perlu di selesaikan termasuklah pendaftaran semula utk anak2 kesekolah....ianya mengambil masa yg lama dan kebetulan pula bulan puasa dan diikuti dngn sambutan hari raya....mmng begitu sibuk sekali. Di tambah pula dngn perpindahan semula kami ke rumah baru...mmng banyak kerja di saat ini.
Insyallah di lain kesempatan saya akan terus berblog.

12 comments:

  1. Salam aidil fitri juga utk kak yati sekeluarga, maaf zahir batin jika ada terkasar bahasa dalam komen di blog juga di "mukabuku"....

    ReplyDelete
  2. salam lebaran jugak buat akak...dan sekeluarga..wah double happy la raya tahun ni kak ye...raya ngn family n di mesia...

    ReplyDelete
  3. Mat Gebu = Salam Aidilfitri juga dari akak...Mat takde salah pun dngn akak.....makin buat akak ketawa gembira adalah bila baca komen dari Mat di blog dan FB...kih3..

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya buat kak yatie sekeluarga...berseri2 tengok akak sekeluarga beraya kat msia...rindu tau kat akak..

    ReplyDelete
  5. @izahdaut
    Salam Aidilfitri juga buat Izah sekeluarga...thn ni mmng seronok sngt sbb dpt bertemu dan beraya bersama keluarga tersayang...seronok berborak dan bergurau senda smpai terlupa nak snap gambar banyak2...

    ReplyDelete
  6. salam aidilfitri buat yatie sekeluarga
    suka nye kak ilah tengok keluarga yatie kembali bertaut.. dah tengelam mama dgn anak2 hehe..mmg rindu dgn n3 yatie sbb tak gerak2 dr senarai top ten yg rajeeen masaak hehe

    ReplyDelete
  7. @Mas
    Salam Aidilfitri buat Mas sekeluarga...mmng teramat rindu pd kwn2 semua...terima kasih atas ingatan...tak dapat nak di gambarkan dngn kata2 bila dpt beraya bersama keluarga yg di rindui selama ini...syukur alhamdulillah..

    ReplyDelete
  8. @ilahjy
    Salam Aidilfitri juga buat akak sekeluarga....terima kasih atas ingatan...Syukur Alhamdulillah, thn ni dpt beraya bersama ank bujang dan keluarga tersayang...tak dpt nak di gambarkan dngn kata2 kak...seronok sngt setelah 3 thn terpisah...kini bertemu kembali...Syukur sngt2..
    Psst>mmng mamanya tenggelam sikit masa ni...kih3..

    ReplyDelete
  9. Salam Kak Yatie...Selamat Hari Raya maaf Zahir batin.. terharu tgk gambar akak sekeluarga.. teringat cita akak yg berjauhan ngan ank. ni dapat beraya bersama mesti lbh bermaknakan.. "Pahit akan manis akhirnya" he he he.. rindu akak juga..

    ReplyDelete
  10. Salam kak yatie! selamat hari raya buat akak n family, waaaa.meriahhhh sbb sume org ada :-) missssss u kak! tak pe nanti kalau dah free sgt2 jgn lupa letak kuih2 hihii..

    ReplyDelete
  11. salam Tie selamat hari raya seronok dapat bekumpul sekeluarga ye

    ReplyDelete
  12. selamat hari raya kak..maaf zahir batin...jemput datang umah kak yatie...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails