Monday, May 5, 2014

Karipap Rangup Lagi...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Bertemu lagi...alhamdulillah. Lama betul tak bersiaran, bila dah rehat lama sikit ni...malas betul nak muncul semula. Terima kasih pd pengunjung yg masih sudi singgah blog sempoi ni. Tuan rumah kesibukkan, jadi mmng takdelah n3 terbaru. Hari ni baru muncul semula, tak taulah esok lusa. Kalau ada kelapangan..In Shaa Allah akan keudara lagi...

Karipap kuih kegemaran keluarga, jadi pembuka tirai bulan mei ni kita tayang karipap rangup ni ya. Walau karipapnya banyak jerawat pasir, tapi rasanya sungguh sedap. Kulit karipap ni rangup walau dah seharian, yg paling best permukaan kulitnya tak berminyak. Banyak kali saya guna resepi ni, kwn2 juga boleh lihat di SINI...Pada peminat karipap tu....apa di tunggu lagiiiii....cubalah...





7 comments:

  1. comelnya bentuk karipap yang bulat tu.saya pun suka makan karipap.
    jemput datang ke blog saya yer:)
    http://www.intan-ummiharris.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Aslmkm Kak Yatie..nak karipap...saya tak pandai nak kelim tepi karipap, tu sebab saya tak buat..(alasan..haha)..guna acuan kadang2 terbukak masa goreng, makin la tak buat kan..

    ReplyDelete
  3. Assalam kak yatie...suda besar tu sudu nasi ke atau sudu makan...confuse lah

    ReplyDelete
  4. sedapnyer kak..!! nampak menyelerakan..ehhe.. jarang jumpa karipap yg intinya betul2 malatoppppp... salu jumpa yg inti sikit & xde rasa sangat...

    ReplyDelete
  5. try it, came well than i thought !! extreme taste!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails