Tuesday, August 3, 2010

Nemo Submarine, Disneyland

Assalamualaikum dan salam sejahtera semuanya. Minggu ni minggu lihat gambar2 je...jngn ada yg jemu pula, saya sekadar berkongsi pengalaman je. Ini gambar Nemo Submarine(warna kuning) yg kami naik dan menikmati keindahan pemandangan dari dasar air...memang cantik. Jom kita lihat gambar2nya.
Nemo Submarine (warna kuning tu...)
Duduk dalam Nemo Submarine sambil melihat pemandangan dari dlm air.



Antara pemandangan yang dilihat dari dalam Nemo submarine.

4 comments:

  1. salam kak yatie...bestnya tengok pemandangan dalam laut...cantiknya,...

    ReplyDelete
  2. cantiknya!! very calming!!

    ReplyDelete
  3. salam yatie...bestnyer jenjalan gi disneyland ngan family-nak ikut2x! :)

    ReplyDelete
  4. bestnya kak! yg tak reti diving (mcm nadiah la!) ni la yg duk tercari2. teringin nak tgk kat hidupan air kat dasar tu..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails