Tuesday, April 12, 2011

Tahniah buat Nieza

Assalamualaikum dan bertemu kembali. Malam2 mcm ni baru leh ngadap lappy lama sikit. Alang2 dah ngadap lappy ni, saya nak gantungkan postcard yg sangat cantik yg datangnya dari jauh. Pengirimnya adalah dari Nieza di Finland....wow ada kawan dari OberC lagi, jangan tak caya...hehehe...kawan antarabangsa lagi....hehehehe. Seronok sangat berkawan dgn Nieza ni...orangnya sederhana dan sporting abes. Sebenarnya postcard ni di kirimkan sempena ulang tahun blog Nieza yg pertama.

Tahniah buat Nieza@Our Journey Begins, moga terus sukses dan terus berkongsi ilmu masakan dan pengalaman yg menarik sepanjang berada di perantauan. Semoga persahabatan yg terjalin di alam maya ini akan terus berkekalan hendaknya...moga suatu hari nanti kita pasti bersua muka. Terimalah bunga dari akak sebagai tanda persahabatan. Maaflah terlewat sikit sbb busy memanjang....


2 comments:

  1. wahhhhh terharunya saya kak!!...terima kasih sudi gantung poskad ni kak...seronok dapat kenal ngan kak Yatie dialam maya ni....suka singgah blog akak walau bz mcm mana pun mesti cari masa nk ke sini..tapi lambat sikitla kan...hehe akak pun bz juga tu tapi selalu sampai juga ke umah saya terima kasih diatas sokongan akak pada saya selama ni amatlah saya hargai kak.Semoga perkenalan kita dialam maya ni dirahmati Allah selalu.

    ok nk ambik bawa blk kad akak yang cantik ni pula...suka sgt dgn colour kad yg sweet ni kak....memang my fav colour...ni yg buat bertambah cayang kak akak ni...mmmhuaahhx2..:)

    ReplyDelete
  2. kad ni mmng istimewa utk Nieza, akak tau Nieza suka kaler mcm ni...tu yg akak beri pada Nieza....tq juga coz sudi singgah blog akak walau busy...sama2lah kita berkongsi sedikit ilmu dan kelebihan yg ada pada diri kita....moga kita semua mendapat manfaat darinya...seronoknya ada orng sayang kita niiii...hehehehe..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails