Friday, August 26, 2011

Selamat Ulangtahun ke 11 Seri Irdina

Dina berumur 3 tahun
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Rasanya ramai kawan2 di luar sana sedang sibuk menyiapkan persiapan terakhir utk menyambut bulan syawal yg mulia. Banyak rasanya tugas2 yg perlu di selesaikan, moga semuanya berjalan lancar dngn diiringi kesabaran tiap melakukan sesuatu pekerjaan itu...moga kita mendapat ganjaran dan keberkatan dariNya. Saya juga tidak ketinggalan menyiapkan persiapan utk keluarga sendiri, apa pun yg di lakukan kami sekeluarga menyambut aidilfitri ni dngn penuh kesederhanaan.

Dalam kesibukkan ini, saya ingin mengambil kesempatan utk mengucapkan Selamat Ulangtahun ke 11 thn buat anak ke3 saya Seri Irdina bt Mohd Khata. Sebenarnya tarikh ulangtahunnya semalam 25.8.2011, saya sibuk sangat hingga tak sempat utk mengucapkannya di sini, nak buat kek pun asyik tertangguh je. Maklumlah bulan puasa, kalau buat kek ni tak berapa laku sbb semuanya puasa. Hari ni saya buat jugalah kek2 yg biasa atas permintaan Hamka. Hamka asyik tanya je...kenapa mama tak buat kek utk Kak Dina..kesian Kak Na...ulang2 je tanya benda yg sama. Dalam sibuk2 menyiapkan biskut raya, saya pun buatlah juga. Sebenarnya sebagai ibu mmng tak sampai hati sbb tak buatkan kek harijadi. Sebelum ni buat utk abang dan kakaknya...takut terasa hatilah pulak. Biar simple mcmana pun kek tu....ianya tetap dari air tangan ibunya sendiri...barulah bestkan. Uwaaaa..Dina pun dah tersenyum lebar je bila pulang dari sekolah nampak keknya.....tunggu buka puasa nanti ya nak merasa....

Untuk anak mama Seri Irdina, Selamat Ulangtahun ke 11 mama ucapkan, moga panjang umur, murah rezeki, sihat selalu, menjadi anak yg solehah yg sentiasa membahagia dan menbanggakan mama dan abah, moga berjaya di dunia dan di akhirat serta hidupmu sentiasa di berkati dan di limpahi rahmat Allah swt. Aminn. Pesanan mama buat Dina, jagalah diri dan maruahmu walau dimana saja kamu berada.

9 comments:

  1. Salam Yatie. Happy birthday Adik Seri Irdina. Lawa dan manis sangat macam mama dia. kalaulah Kjee ada anak lelaki, boleh cop Irdina ni jadi menantu! Hehehe jangan marah sayang. Auntie Jee gurau jer. Cian birthday jatuh pada bulan puasa. Kalau tidak boleh tiup kek kat sekolah. Tak per malam ni suruh ayah dan mama belanja makan sedap2.

    ReplyDelete
  2. happy belated buat dina.. comel betul anak dara kak yatie yang ini.. saya ingat dah besar nampak mcm dah anak dara sangat je dah. hehee..amboii hamka tu yang nak menumpang tu ek.. pandai la hamka.hehehe

    dekat dekat la birthday ngan antie izah ni.. nanti potong kek, leh bagi antie sepotong ek..

    semoga dina membesar menjadi anak yang solehah yang sentiasa mendoakan ibubapanya. aminn

    ReplyDelete
  3. SELAMAT ULANGTAHUN UTK SERI IRDINA...
    CANTIK & MANIS MCM IBUNYA JUGAK...
    SEMOGA MENJADI ANAK YG BAIK..BIJAK..BERJAYA..SOLEHAH..
    SELAMAT HARI RAYA UTK KAK YATIE SEKELUARGA

    ReplyDelete
  4. selamat ulang tahun, moga sentiasa diberkati dan selamat hary raya

    ReplyDelete
  5. happy b.day to u 3x
    selamat hari lahir 3x
    khas buat dina ... yg manis dan comel mcm ibunya.. bertuah dan sejuk perut ibu gandungkan dina..semoga doa sorg ibu termakbul..amin
    ya dina mak long dan mok cik izah dan dina boleh sambut sama2 birthday dlm bulan kemerdekaan ini wpun dlm bulan posa kita bangga jadi rakyat malaysia..MERDEKA MERDEKA MERDEKA!!!!!

    ReplyDelete
  6. Assalam Yatie...

    Ehm..cntik anak dara Yatie! Ucapkan pada Seri Irdina Selamat Hari Lahir ya! Mak Cik doakan moga dia menjadi anak yg soleh dan anak yg berjaya dunia & akhirat....amin.

    ReplyDelete
  7. salam kak .. happy birtday buat Dina.. moga jadi insan cemerlang.. yekan.. tentu seronok dapat kek mama buat.. rasa terharu dan gembira..:)

    ReplyDelete
  8. Al HamduliLlah, hari yang berbahagia buatmu Anakanda Sri Irdina. Syukur padaNYA dan syukran jazilan pada Bonda yang telah melahirkanmu. Semoga ALLAH SWT Memberkahi kehidupanmu dengan sakinah iman, zahiran wa batinan, di dunia dan Akhirat, semoga berada dibawah Naungan Rahmat, Maghfirah dan Kasih SayangNYA, dan semoga ALLAH dan RasulNYA SAW senantiasa merindui dan menyayangimu. Demikian juga doa untuk Bondamu. Amiin ALLAHumma amiin. Fi amaniLlah ♥♥

    ReplyDelete
  9. Kak Yatie..comelnya anak dara akak.. Muka Irdina sama mcm muka kak Yatie la.. Macam copy jer..hehehe..Selamat Hari lahir Irdina.. Semoga menjadi anak yg solehah dan menyenangkan..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails