Wednesday, March 31, 2010

Terima Kasih Ben Ashaari

Sebenarnya saya nak letak di sini catatan dari seorang sahabat alam maya yang baru di kenali. Rasanya ramai yang sudah mengenalinya dan singgah di blognya.Terima kasih kepada Ben Ashaari kerana telah promote blog saya agar lebih di kenali. Catatan di bawah adalah catatan beliau di blognya tentang saya dan blog saya.

Rasa terharu dan gembira kerana tak sangka blog yg masih baru ini sudah mula di kenali juga...walaupun pada mulanya saya sekadar suka2 dan mengisi masa lapang berblogging.Ianya satu penghargaan yg amat besar bagi saya. Terima kasih sekali lagi kepada Ben Ashaari....saya amat menghargainya. JASAMU DI KENANG..

Diari Blogger Perantau : Sinar Kehidupan Ku
Kali ni , kita ke negara US lak ... sapa ada di sanaaaaaa di saanaaaa ??? Kawan kita ni haaa.. namanya NORHAYATI RAMLAN dengan blog masakannya , SINAR KEHIDUPANKU ..

Yummy ...nampak sedap sekali masakan hasilan saudari kita ni ... benar benar membuka selera .. Nasib baik bukan bulan puasa ... mau gak serbu pasar Ramadhan kang ... huhu.. Cik Yati ni aku rasa sedang belajar di sana .. kan ?

Masih baru lagi dalam dunia blogging ni ..bagus bagus ..kita serupa ... hehee .. Dari merayau tak tentu hala , baik layan blog kan ..macam macam boleh tau .. Orang yang tak tau camana dunia blog ni je akan rasakan blog ni membuang masa .. Sebenarnya penuh dengan ilmu dan infomasi ... Huhuh.. Lagu kitaro lak background blog cik yati kita ni.. dan dan buat aku sedih .. Aku mmg suka dengar lagu kitaro.. huwaaaaaa.... dulu siap ada video konsert dia ... cd jgn cita la..siap koleksi ..tapi dh ilang tak kemana .. erk... lari tajuk nih ..

OK ok ..cita banyak tamo .. kalau aku dah listkan dalam blog aku ni bermakna , korang wajib singgah ke blog dia ni gak .. tak singgah rugi .... aku tak rugi sebab aku dah singgah .. hehehe..

Bukan sekadar masakan je ... ada macam macam info juga ....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails