Monday, November 19, 2012

Tahniah Seri Irdina Mohd Khata 5A UPSR 2012

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Hari ni merupakan hari yg paling gembira buat kami sekeluarga. Syukur Alhamdulillah....debaranku sudah berakhir....masa yg di nanti2kan tiba jua.
Tahniah buat anakku SERI IRDINA MOHD KHATA kerana telah berjaya mendapat 5A dlm UPSR 2012. Tahniah juga buat anak2 yg berjaya juga buat ibu bapa atas kejayaan anak masing2. Tahniah dan ucapan terima kasih yg tak terhingga buat guru2 yg mendidik anak2 kami hingga berjaya.
Pada yg kurang bernasib baik, jngn bersedih dan berputus asa...perjalanan masih jauh. Belajarlah bersungguh2...insyaAllah pasti berjaya jua. Buat anakku Seri Irdina, perjalananmu masih jauh, belajarlah bersungguh2 demi kejayaanmu didunia dan di akhirat. Aamiin...

Disini bukan bermaksud berbangga,tapi sekadar berkongsi kegembiraan bersama kawan2 semua. Maaf jua di pinta.Lepas ambil keputusan tadi sempatlah bergambar sebagai kenang2an. Masa ni suami saya takde bersama kerana tugas yg perlu di selesaikan.









37 comments:

  1. Salam yati..ucapan TAHNIAH kat blog lak.Pg tadi kat FB...Semoga kejayaan terus mengiringi SERI IRDINA.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...tahniah buat Seri Irdina ;)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...
    Tahniah ats kejayaan adik seri irdina..& tahniah juga utk makbondanya..:):)

    ReplyDelete
  4. Salam...tahniah buat Seri Irdina Dan kak Yatie.

    ReplyDelete
  5. Syukur berkat usaha dan izinNya.
    Moga terus gemilang di dunia & akhirat
    Tahniah buat Irdina & keluarga :)

    Tumpang gembira atas kejayaan

    mrsmohd

    ReplyDelete
  6. Congrats utk dina & mamanya jgk!!

    ReplyDelete
  7. Assalam Yatie..Tahniah Yatie dan juga tahniah buat seri Irdina

    ReplyDelete
  8. Tahniah seri dan ibu..jadi anak yg berjaya dunia dan akhirat ye seri sayang

    ReplyDelete
  9. slm kak yatie.tahniah. anak saya Nur Afiqah pun berjaya dpt 5A.

    ReplyDelete
  10. Tahniah kak Yatie dan Seri Irdina!

    ReplyDelete
  11. Tahniah Kak Yatie atas kejayaan Seri Irdina.. Alhamdulillah.. Sampaikan salam tahniah saya pada Seri ya.. ;)

    ReplyDelete
  12. tahniah dik..
    comelnye si gadis niii

    ReplyDelete
  13. tahniah dari pakcik mat... (*__^)\/

    ReplyDelete
  14. tahniah kak, tahniah seri.. alhamdulillah anak sya dpt 3A2B .. xpelah mungkin x cukup usaha..

    ReplyDelete
  15. Tahniah untuk Seri dan ibunya juga.

    ReplyDelete
  16. Tahniah kak yatie diatas kejayaan Irdina...cantik macam mak dia juga anak dara sorang ni

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah...
    Tahniah.........

    ReplyDelete
  18. tahniah buat seisi keluarga dek yatie manis..
    terutama nak dina.. yg tak sempat mak cik ilah tatapi wajahnya tempohhari.. wajah yg ayuuu gitu..hehe...
    semoga nak dina cemerlang dunia dan akhirat.. jadi kebanggaan mama dan abah juga adik beradik serta negara.. cik ilah bangga wpun dina berada diluar negara bertahun2 tapi masih boleh kejar..pelajaran disini dlm waktu yg singkat.. TAHNIAH pandai mama asuh anaknya..

    ReplyDelete
  19. Tahniah buat Seri Irdina atas keputusan cemerlang dalam UPSR. Manis je anak Yatie, macam ibunya juga...

    ReplyDelete
  20. Tahniah yatie atas kejayaan anak.. moga terus menjadi anak yg solehah dan cemerlang.

    ReplyDelete
  21. TahniaH Adik IRdina....Tahniah JGk buat akak sekeluarga....comel sgt tgk irdina....

    ReplyDelete
  22. wah tahniah la akak... moga cerah masa depan, :D

    ReplyDelete
  23. Alhamdulillah..Tahniah Seri Irdina & kak yatie jugak..

    ReplyDelete
  24. tahniah buat anak kak yati! ALhamdulillah

    ReplyDelete
  25. CONGRATS SERI..!! mesti akak happy sangat2 kan? teringat masa fai amik result upsr dlu. call ibu dah bagitahu berapa result yg fai dapat, ibu terus nangis kegembiraan. sgt2 indah perasaan tu.. memang takkan dilupakan sampai bila-bila (>___<)

    ReplyDelete
  26. tahniah kak.. mengalir airmata mlihat kejayaan anak2.. moga2 irdina saya juga begitu..

    ReplyDelete
  27. Alhamdulillah..Tahniah Seri Irdina..

    ReplyDelete
  28. Assalam Yatie...aritu dah wish kat FB, tp lg puashati tgk gambar2 kat blog...so sekali lgk...tahniah buat kedua2 ibu dan anak dara...mmg serasi, doa diberkati... Alhamdulillah..kira hadiah hari jadi Seri jugak la kan...muaaahhh!

    ReplyDelete
  29. terima kasih yg tak terhingga atas ucap tahniah dari kwn2 semua, gembira dan terharu di buatnya....syukur alhamdulillah....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails